středa 30. dubna 2014

Pastelky na rty od Miss sporty



To jsem tak dnes zase brouzdala po drogérkách, když najednou mě praštila do očí nová přihrádka ve stojanu Miss sporty. Co to je? To vypadá jako...Juch! Patelky na rty! Ty já zbožňuju! Jsem na tohle balení přímo ujetá a kdekoliv to vidím, musím to mít.

A o co se teda jedná? O Instant lip colour and shine, lasting shiny lip color. UF! To je teda název. Začala jsem tedy zkoumat testry. No abych řekla pravdu, tak barvy nic moc pro mě. Samé výrazné, jen dvě byly takové světlejší. Jednu z nich jsem si koupila a to odstín 001 Playful Beige, protože další věc, na které si ujíždím, jsou nude rtěnky. Pořádnou recenzi na pastelku napíšu, až ji pořádně odzkouším :-). Co ale zatím můžu říct je, že balení je celkem maličké (1.1g), je vysouvací, takže stačí zavrtět spodní částí a má plastový vršek, který nijak extra nedrží, takže v kabelce dávejte pozor, aby se vám to neotevřelo. Co mě osobně (jako blogerce) celkem vadí je to, že název odstínu je napsaný na obalu, který musíte z pastelky strhnout, abyste jej mohly otevřít, takže když sem při psaní článku pátrala po odstínu, nedopátrala jsem se a musela jsem si prohlédnout fotky, co jsem v rychlosti vyfotila v drogerce. Všimla jsem si, že obsahuje malinké třpytky, které by na sluníčku mohly vypadat hezky. Stojí 59,90Kč, což není taková hrza, ale za tu cenu by toho tam mohlo být o maličko víc. Uvidíme. No víc vám k tomu asi neřeknu, budu poctivě testovat, abych vám co nejdřív mohla předat své poznatky ;).

Snažila jsem se nějak nafotit odstíny, ale bylo to hodně na rychlo, protože paní prodavačky si mě podezíravě měřily očima. Život blogerky je někdy plný adrenalinu :-D. Ostiny na fotce ale celkem odpovídají skutečnosti, tak snad to pomůže s výběrem. Jedna fotka je bohužel rozmazaná, protože to už za mnou ta prodavačka vyběhla a já jsem radši přešla jinam.




Tady jsem si všimla pokukujících prodavaček, proto je mázlá :-(.







Tak co? Nalákala jsem vás na pastelky? Máte je už někdo doma? Budu ráda za každý komentář. Zatím se mějte krásně a užívejte sluníčka, protože se má ochladit, BRRRR! Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)